Facebook ads

Το Facebook ιδρύθηκε το 2004 από τον φοιτητή του Harvard Mark Zuckerberg και μέχρι σήμερα έχει καταφέρει να σπάσει όλα τα ρεκόρ επισκεψιμότητας, ξεπερνώντας ακόμα και το Google! Αυτή τη στιγμή αριθμεί 600εκ. χρήστες παγκοσμίως από τους οποίους τα 3.100.600 είναι Έλληνες. Ένας νέος κόσμος διαφήμισης ανοίγεται μπροστά μας.

Όλοι όσοι έχετε Facebook θα έχετε παρατηρήσει τις διαφημίσεις που εμφανίζονται δεξιά στην εκάστοτε σελίδα που βρίσκεστε. Αυτό που μάλλον δεν έχετε παρατηρήσει είναι ότι οι διαφημίσεις αυτές σχετίζονται με τα ενδιαφέροντα σας, την περιοχή σας κ.α. Αυτό είναι το σημείο που το Facebook κερδίζει έδαφος στο Διαδικτυακό Marketing.

Μία εταιρεία συνήθως ξοδεύει ένα σεβαστό ποσό σε διαφήμιση ώστε να αυξήσει το brand awareness της και το πελατολόγιό της. Η διαφήμιση στο Google έχει την μερίδα του λέοντος στο Διαδικτυακό Marketing αλλά το Facebook αρχίζει και ανεβαίνει για δύο βασικούς λόγους: χαμηλότερο κόστος και το πιο σημαντικό, εύκολη και στοχευμένη διαφήμιση.

Το Facebook σου δίνει την δυνατότητα να επιλέξεις σε ποιους θα εμφανίζεται η διαφήμισή σου, όχι μόνο με βάση τη χώρα αλλά και με βάση το φύλο, την ηλικία, το μορφωτικό επίπεδο και τα ενδιαφέροντα. Με αυτό τον τρόπο η διαφήμιση γίνεται πιο αποδοτική, πιο αποτελεσματική και πιο οικονομική. Αποδοτική και αποτελεσματική γιατί εμφανίζεται μόνο σε χρήστες που καλύπτουν τις προϋποθέσεις που έχετε θέσει ο ίδιος και οικονομική γιατί περιορίζει το κόστος λόγω της μη εμφάνισης σε χρήστες που δεν καλύπτουν τις προϋποθέσεις αυτές.

 

 

 

Προσεγγίστε τους πελάτες που στοχεύετε

  • Συνδεθείτε με πάνω από 800 εκατομμύρια δυνητικούς πελάτες
  • Επιλέξτε το κοινό σας βάσει τοποθεσίας, ηλικίας και ενδιαφερόντων
  • Δοκιμάστε απλές διαφημίσεις εικόνας και κειμένου και χρησιμοποιήστε ότι λειτουργεί καλύτερα

 

Εμβαθύνετε τις σχέσεις σας

  • Προωθήστε τη δική σας Σελίδα του Facebook ή ιστοσελίδα
  • Use our "Like" button to increase your ad's influence
  • Οικοδομήστε μια κοινότητα γύρω από την επιχείρησή σας

 

 

Ελέγξτε τον προϋπολογισμό σας

  • Ορίστε τον ημερήσιο προϋπολογισμό που σας ταιριάζει
  • Προσαρμόστε ανά πάσα στιγμή τον ημερήσιο προϋπολογισμό σας
  • Επιλέξτε να πληρώνετε μόνο όταν κάποιος επιλέγει (κόστος ανά κλικ/CPC) ή βλέπει (κόστος ανά εμφάνιση/CPM) τη διαφήμισή σας.